مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از طریق سامانه سامد پاسخ‌گوی مطالبات مردمی بود

مدیر کل کانون استان به منظور پاسخ‌گویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان در خصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری، روز شنبه ۲۵ تیرماه در سامانه سامد استانداری حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور در سامانه سامد استانداری، از طریق شماره تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم،  پاسخ‌گویی سوالات مردم استان در خصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران بود.  

حمیدی از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، شنونده پیشنهادات و انتقادات مخاطبان کانون نیز بود و در خصوص پیگیری پیشنهادت  و  انتقادات ارایه شده نیز قول مساعد داد.

گفتنی است در این برنامه که از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ به طول انجامید و سرپرست کانون زبان استان به همراه جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری مدیر کل کانون استان را همراهی کردند، ایجاد مراکز کانون زبان در شهرستان‌های فاقد این امکان، افزایش کتاب در مراکز کانون پرورش فکری، ایجاد مراکز سیار جدید جهت تحت پوشش قرار دادن روستاهایی که در حال حاضر از خدمات کانون بهره‌مند نیستند و ایجاد مراکز فرهنگی و هنری ثابت در برخی از شهرستان‌های استان از اهم مطالبات مطرح شده مردمی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =