کد خبر: 316494
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
بازدید 284
نخستین برنامه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در قم اجرا شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون» روز شنبه ۲۵ تیر کار خود را با اجرای نمایش «منم بچه مسلمان» به کارگردانی محمدصادق مقدسیان و با هنرمندی ماشالله کوهستانی و مهدی مقیم در استان قم آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ویژه‌برنامه «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون» روز شنبه ۲۵ تیر کار خود را با اجرای نمایش «منم بچه مسلمان» به کارگردانی محمدصادق مقدسیان و با هنرمندی ماشالله کوهستانی و مهدی مقیم در استان قم آغاز کرد.

نمایش «منم بچه مسلمان» به موضوع‌ غدیر و ولایت حضرت علی علیه‌الاسلام اختصاص دارد و به برنامه‌هایی با درونمایه مهربانی، دوستی، امید و شادی می‌پردازد.

اجرای سرود، مسابقه و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های تماشخانه سیار ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم است.

اولین اجرای این برنامه عصر شنبه ۲۵ تیر در مجتمع پردیسان بود و پس از آن کاروان شادی تماشاخانه به منطقه محروم اسماعیل‌آباد شهرقائم رفت و تا پاسی از شب به برنامه‌های شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

صبح یکشنبه ۲۶ تیرماه تماشاخانه به روستای باقرآباد شهرستان جعفریه سفر کرد و با همراهی کودکان ناحیه به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای برنامه در بوستان غدیر و میدان آل یاسین جمکران در شب‌های یکشنبه و دوشنبه از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر مقدس قم می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =