اجرای برنامه‌های عید غدیرخم در مراکز فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های ایام امامت و ولایت در مراکز فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه امامت و ولایت و شناخت بیشتر واقعه غدیرخم برنامه‌های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری استان برای کودکان و نوجوانان برگزار شد. 
مرکز فرخشهر در روز بیست‌وپنجم تیرماه با جشن ویژه عید غدیر ارادت خود به پیشوای مومنان را ابراز کرده و ویژه‌برنامه‌ای نیز در سالن سینمای کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان برگزار شد که شامل مولودی‌خوانی، نماهگ، اجرای نمایش خلاق و قصه‌گویی از سوی مرکز مجتمع شهرکرد بود. 
در مرکز فرهنگی و هنری شهر گهرو ویژه‌برنامه عیدغدیر همراه با معرفی شخصیت، معرفی کتاب، درست کردن کاردستی، معرفی ایام و وقایع و سرزمین بود و در مرکز مجتمع شماره 1 نیز برنامه‌هایی به مناسبت بزرگداشت رویداد غدیرخم برگزار شد. 
کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی و هنری شهر فرادنبه هم با انجام فعالیت‌هایی از جمله مولودی‌خوانی، قصه‌گویی، شاهنامه‌خوانی، موسیقی، مسابقه و نمایش فیلم عید غدیر خم را گرامی داشتند. 
اعضای روستایی کانون نیز از فعالیت‌های مربوط به ایام امامت و ولایت دور نبوده و کتابخانه سیار روستایی با همکاری امور کتابخانه‌های استان در روستاهای شهرستان لردگان برنامه‌های متنوعی از قبیل شعرخوانی، نقاشی، شاهنامه‌خوانی، اهدای کتاب، قصه‌گویی و بازی‌های بومی و محلی را برای آن‌ها برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =