مهلت شرکت در دومین مهرواره لب خشک آب تمدید شد

با توجه به استقبال کودکان ونوجوانان استان مهلت شرکت در دومین مهرواره لب خشک آب تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ فراخوان دومین مهرواره لب خشک آب با توجه به اهمیت صرفه‌جویی و فرهنگ سازی  حفاظت از منابع آبی استان، با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی در سه قالب عکاسی،  نقاشی و دل‌نوشته  ادبی از تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر شده است که با توجه به استقبال کودکان ونوجوانان استان و همچنین ایجاد فرصت برای سایر علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره از سوی دبیرخانه‌ی این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی، زمان ارسال آثار تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

گفتنی است دومین مهرواره لب خشک آب با محورهای موضوعی:آب، زندگی، آرامش؛ اگرآب نباشد زندگی چگونه می شود؟ ،تا آب هست زندگی هست،آب طبیعت همیشه سبر،آب وتاثیر نبود آن در حیات، چگونه آ ب را مصرف کنیم  تا زندگی ادامه پیدا کند وصرفه جویی آب در قاب عکس ویژه گروههای سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار می شود.

بر همین اساس علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواه می‌توانند تا ۲۰ مرداد ماه آثار خود را به مراکز کانون در سطح استان، کتاب‌خانه های سیار و پستی کانون استان تحویل و یا به آدرس دبیرخانه به آدرس بیرجند، خیابان پاسداران ۳۰- شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ارسال نمایند همچنین شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۱۱۸۸۰ نیز از دیگر راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این مهرواره در فضای مجازی تعیین شده است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir  یا  https://www.skhrw.ir و به منظور مشاهده فراخوان و شرایط آثار اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =