نشست امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین(ع) در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

همزمان با چهارمین روز از ماه محرم و در ادامه برنامه‌های سه‌شنبه‌های مهدوی نشست امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین(ع) با حضور کارکنان و مربیان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ نشست امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین(ع) هم زمان با ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل، کارکنان و مربیان کانون استان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن خداپرست امام جماعت کانون در محل نمازخانه اداره کل به مرحله‌ی اجرا درآمد.

بر اساس این خبر در این برنامه که کارکنان اداره کل کانون استان حضور داشتند و سایر مربیان مراکز کانون در سطح استان از طریق فضای مجازی آن‌را دنبال کردند، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی در جمع همکاران گفت: برنامه‌های مختلفی با هدف احیای امر به معروف و نهی ازمنکر و آشنایی کودکان ونوجوانان با معارف اهل بیت مخصوصا معارف عاشورایی در کانون استان درحال برگزاری است.

وی افزود: مکتب حسینی پر از درس است و تبیین یکی از موارد پررنگ نهضت عاشورا است که امام حسین(ع) به عنوان امری مستمر به آن پرداخته‌اند و امیدواریم  ما نیز در ادامه‌ی راه آن امام در خصوص جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز هست بتوانیم گام‌های موثری برداریم .

در ادامه‌ی این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسن خداپرست، امام جماعت کانون نیز با اشاره به روایات مختلف به بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت ان در جامعه اسلامی و بیان شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه الهی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =