جلسه هم اندیشی و هماهنگی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار شد

مدیر کل کانون خراسان رضوی در جلسه شورای فرهنگی و اداری استان با موضوع بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون بر لزوم توجه به هویت ملی و دینی در قصه و قصه‌گویی و ترویج آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، این جلسه با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی و بخش اداری برگزار شد؛ درکنار بازخوانی شیوه نامه قصه گویی، پیشنهاداتی راجع به برگزاری هرچه بهتر جشنواره قصه گویی در سطح استان مطرح گردید.

ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ قصه گویی به عنوان مهمترین هدف جشنواره و توجه به کیفیت برگزاری و قصه گوئی در کنار افزایش کمی جشنواره تأکید کرد.

رابط جشنواره قصه گویی استان نیز در مورد بخش های جشنواره قصه گویی توضیحاتی ارائه داد :" جشنواره در بخش های متفاوت رقابتی و غیر رقابتی اجرا خواهد شد.   این بخش ها شامل همه ی گروه های سنی است و همه می توانند با قصه گویی در بخش های رقابتی ملی، آیینی سنتی، پادکست، نود ثانیه ای و بخش علمی شرکت کنند.

قصه گویان در بخش ملی  با ارسال آثار خود از طریق فضای مجازی و ارسال سی دی قصه گویی به دبیرخانه استان در این جشنواره شرکت می کنند و شرکت کنندگان در بخش  پادکست و نود ثانیه ای و علمی و بین الملل با بارگذاری در سایت جشنواره قصه گویی به رقابت می پردازند. البته بخش غیر رقابتی هم با قصه گویی برگزیدگان دوره های قبل جشنواره قصه گویی اجرا می گردد.

در انتهای جلسه مراحل اجرا و وظایف اعضا دبیرخانه استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی ابلاغ گردید.

یست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دبیری محمد گودرزی‌ دهریزی‌ همزمان با شب یلدا ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =