دعوت مدیر کل کانون خراسان جنوبی از قصه‌گویان و پژوهش‌گران استان

فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه، صدای زندگی است» در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی و علمی منتشر شد و بر همین اساس مدیر کل کانون خراسان جنوبی از قصه‌گویان و پژوهش‌گران استان جهت شرکت در این رویداد فرهنگی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر که فراخوان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی کانون از سوی دبیرخانه کشوری منتشر شده است گفت: این جشنواره با شعار «قصه، صدای زندگی است» در بخش‌های رقابتی، غیررقابتی و علمی برگزار می شود.

وی در تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: بخش«رقابتی» شامل قصه‌گویی ملی، قصه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه‌گویی است و بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله از بخش‌های این جشنواره هستند.

حمیدی ادامه داد: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق آدرس‌های اینترنتی www.kanoonnews.ir  یا  khorasanj.kpf.ir  مراجعه یا با شماره تلفن ۶۰ و۳۲۳۴۱۲۵۰ داخلی ۱۵ تماس حاصل نمایند.

برای دسترسی به فراخوان جشنواره اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =