مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در اولین روز از هفته دولت

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان در اولین روز از هفته دولت، ویژه برنامه‌های مختلف داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ همزمان با دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ و در  اولین روز از هفته دولت مراکز کانون پرورش فکری استان با هدف معرفی این مناسبت و همچنین شهدای شاخص هفته دولت برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری داشتند.

معرفی شخصیت شهیدان باهنر و رجایی در کانون پرورش فکری سربیشه

مرکز فرهنگی و هنری سربیشه در اولین روز از هفته دولت در نشستی که با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوانان این مرکز برگزار شد به معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر پرداخت.

بر همین اساس معرفی شخصیت شهید رجایی و باهنر در قالب قصه گویی و مسابقه جدول بر اساس بیانات امام خمینی (ره) در خصوص این درو شهید، بیان دلایل نام‌گذاری هفته دولت، معرفی خدمات دولت به کودکان ونوجوانان، ساخت کاردستی کارت پستال و معرفی کتاب بخشی از برنامه های این مرکز در اولین روز از هفته دولت بود.

ایستگاه نقاشی در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو طبس

مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ کانون در شهرستان طبس نیز همزمان با اولین روز از هفته دولت اقدام به برگزاری ایستگاههای فرهنگی و هنری کرد.

بر همین اساس برگزاری ایستگاه نقاشی، معرفی ایام و وقایع هفته دولت، معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، بر اساس کتاب سرگذشت مافر کویر و زندگی نامه شهد باهنر و دانستنیهای انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های این مرکز بود.

غبار روبی مزار شهید غلامحسین شجاع در روستای تقی آباد خوسف

اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در روستای تقی آباد شهرستان خوسف با همراهی مربی این کتابخانه با حضور در مزار شهید غلامحسین شجاع، با این شهید بیشتر آشنا شدند و پس از قرائت فاتحه گلزار این شهید را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

معرفی شهدای هفته دولت و فعالیت معرفی و روخوانی کتابهای مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی شهدای هفته دولت از دیگر برنامه های کتابخانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف بود.

بازدید اعضای کتاب‌خانه سیار کانون پرورش فکری نهبندان از پایگاه امداد و نجات هلال احمر

اعضای کتابخانه سیار روستایی کانون در روستای خونیک سفلای شهرستان نهبندان در اولین روز از هفته دولت، ضمن بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر جاده نهبندان به زاهدان، از زحمات پرسنل این پایگاه قدردانی کردند.

دیدار مربیان مرکز فرهنگی و فراگیر قاین با امام جمعه

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان قاین در اولین روز از هفته دولت  طی برنامه‌ای از سوی دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری به همراه جمعی از بانوان این شهرستان با امام جمعه قاین دیدار داشتند.

کارگاه کاردستی پرچم در کانون پرورش فکری درمیان

کودکان ونوجوانان عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان درمیان نیز با حضور در کارگاه بحث آزاد با وقایع هفته دولت و نامگذاری این هفته آشنا شدند و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشتند و پس از آن در کارگاه کاردستی پرچم مقدس ایران اسلامی و بادبادک ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =