نشست توجیهی قصه‌گویی با حضور اعضای انجمن مرکز فرهنگی هنری  ۴ مشهد برگزار شد

رابط جشنواره و نماینده انجمن قصه گویی به تشریح چگونگی شرکت اعضاء کودک عضو انجمن در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۶۰ نفر از اعضاء کودک ۵ تا ۱۱ سال به همراه والدین در نشست توجیهی انجمن قصه گویی در روز دوشنبه ۳۱ مردادماه حضور داشتند. این نشست  با حضور اعضای فعال انجمن قصه گویی مرکز ۴  و علاقه مند به شرکت در جشنواره برگزار شد.

در ابتدای برنامه اجرای ویژه برنامه قصه گویی و توضیح شرکت در بخش ۹۰ ثانیه ای  توسط محمود  خرقانی، کارشناس فرهنگی استان برای اعضا اجرا شد.

در ادامه این نشست سارا امیدوار رابط و نماینده انجمن قصه گویی، با تعریف یکی از خاطره های خود از اعضا خواستند که خاطراتشان را بیان کنند. درادامه با اشاره نکات و ضوابط در جشنواره قصه گویی به تشریح  شیوه ثبت نام و انتخاب خاطره ها برای شرکت در جشنواره قصه گویی پرداخت.

در خاتمه به اعضاء فرصت داده شد تا خاطراتشان را در گروه انجمن قصه گویی یا بصورت انفرادی برای رابط جشنواره ارسال کنند. همچنین جلسات حضوری انجمن قصه گویی بصورت هر دو هفته یکبار برنامه ریزی شد و موضوع جلسه دو هفته آینده آموزش بخش پادکست برای علاقمندان تعیین شد.

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه صدای زندگی است» از اول تا ۲۲ مهر و مرحله پایانی آن همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =