بازدید فرماندار بشرویه از مرکز فرهنگی و هنری کانون

حسن علی‌زاده فرماندار شهرستان بشرویه در دومین روز از هفته ملی کودک با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان روز چهانی و هفته ملی کودک را به اعضای کودک و نوجوان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ حسن علی‌زاده فرماندار شهرستان بشرویه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۱ و در دومین روز از هفته ملی کودک که کانون پرورش فکری این شهرستان بشرویه پذیرای  جمعی از دانش آموزان پسر مدارس این شهر بود، ۱۶ مهر ماه روز جهانی کودک و هفته ملی کودک را به کودکان ونوجوانان بشرویه تبریک گفت.

علی‌زاده در این بازدید که با همراهی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار انجام شد، ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان ومربیان کانون آغاز هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک گفت و نعمت امنیت را حاصل تلاش زحمت‌کشان در نیروی انتظامی دانست  ودر خصوص شکرزاری از این نعمت، با کودکان صحبت کرد.

در ادامه‌ی این بازدید فرماندار با کودکان و نوجوانان گفت‌وگو کرد و شنونده‌ی آرزوی های‌شان برای داشتن شهری زیبا  وسرشار از شادی وبازی با داشتن یک شهر بازی  شد.

گفتنی است, در حاشیه این برنامه نرگس غنچه مربی مسئول این مرکز به بیان گزارشی از برنامه‌ها و موفقیت‌های اخیر اعضای آن در رویدادهای ملی و بین المللی پرداخت.

این گزارش می افزاید؛ برگزاری کارگاه نقاشی وسفال‌گری ومعرفی کتاب و قرائت بیانیه روز جهانی کودک از دیگر بخش‌های ین برنامه بود.

بازدید فرماندار بشرویه از مرکز فرهنگی و هنری کانون

بازدید فرماندار بشرویه از مرکز فرهنگی و هنری کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =