دیدار مسئولان مرکز کانون در شهرستان درمیان با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان

مسئولان مراکز ثابت و سیار کانون در شهرستان درمیان همزمان با هفته وحدت و هفته ملی کودک، با حجت الاسلام و المسلمین خزاعی و مولوی عبداللهی امامان جمعه شهرستان درمیان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، صبح امروز ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ مسئولان مرکز ثابت و سیار کانون در شهرستان درمیان به مناسبت هفته وحدت و ارایه گزارشی از برنامه های هفته ملی کودک با حجت الاسلام و المسلمین خزاعی امام جمعه اهل تشیع شهرستان در میان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین خزاعی  با اشاره به اهمیت آموزش و تربیت کودکان از همان کودکی بر توجه ویژه  به این نسل بسیار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت ترویج فرهنگ به ویژه در این شهرستان باید جزو دغدغه‌های متولیان فرهنگ خاطر نشان کرد؛ از ظرفیتهای فرهنگی کانون باید به بهترین نحو ممکن بهره برداری و با توجیه خانوادهها زمینه حضور کودکان ونوجوانان در مراکز کانون را فراهم کرد.

دیدار مسئولان مرکز کانون در شهرستان درمیان با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان

مسئولان مراکز کانون پس از این دیدار، با مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت این شهرستان نیز دیدار داشتند و ضمن تبریک هفته وحدت به ارایه گزارشی از اهم برنامه های خود به کودکان ونوجوانان این شهرستان مرزی پرداختند.

مولوی عبداللهی نیز طی سخنانی کودکان را قشری بسیار حساس ، پاک و معصوم دانستند و با اشاره به داستانی از حضرت محمد(ص) با عنایت به هفته وحدت  از مربیان کانون خواست، با الگو قرار دادن پیامبر گرامی اسلام ، نسبت به کودکان  صبر و حوصله و مدارا و شفقت و مهربانی رفتار کنند تا زمینه جذب کودکان ونوجوانان فراهم شود.

وی تلاش در راستای ترویج فرهنگ به ویژه در شهرستان درمیان  را خواستار شد در پایان از تلاش‌های کانون در جهت کار فرهنگی با کودک و نوجوان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =