آغاز رقابت قصه‌گویان در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

قصه‌گویان راه یافته به مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در تبریز به روی صحنه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ۳۵ قصه‌گویی منتخب استان از بین بیش از ۳۳۰ قصه‌گوی علاقه‌مند که در سایت جشنواره ثبت نام کرده بودند به مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند تا قصه‌های خود را برای انتخاب نفرات برتر استان در این جشنواره استانی اجرا نمایند.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار این جشنواره با اشاره به قدمت قصه‌گویی به عنوان دیرپاترین فعالیت فرهنگی تاکید کرد: قصه‌گویی از جمله ریشه‌دارترین فعالیت‌های در مراکز کانون، علاقه‌مندان بسیاری در بین کودکان و نوجوانان خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی استعدادهای بسیاری را به ویژه از بین نوجوانان در عرصه قصه‌گویی معرفی کرده است افزود: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه مناسبی برای حضور علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در استان فراهم شده است.

گفتنی است مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای ۱۹ و 20 در مهرماه در مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =