معرفی برگزیدگان جشنواره ادبی " بر بال امنیت "

برگزیدگان جشنواره ادبی " بر بال امنیت " در هفته ملی کودک توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به مناسبت هفته ملی کودک مراسم تقدیراز برگزیدگان نهایی جشنواره ادبی " بر بال امنیت " با حضور سرهنگ کریمی معاونت فرهنگی ، اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان و جمعی از فرماندهان انتظامی استان ، برگزیدگان نهایی به همراه خانواده هایشان ، همکاران کانون و کارشناسان ستادی برگزار گردید .
منیره جعفری سرپرست کانون استان در ابتدای برنامه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص ) و ولادت با سعادت امام ششم شعیان جهان ، صادق آل محمد امام جعفر صادق ( ع ) با گرامی داشت هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : امنیت پایدار ما در ایران سرافراز مدیون نیروی های نظامی ، انتظامی ، امنیتی و بسیجی است و درخت تنومند این امنیت با نثار خون لاله های شهید مدافعان امنیت آبیاری شده و به بار نشسته است و ما در مجموعه کانون استان به پاس زحمات پلیس با تقدیم شاخه گل در مراکز کانون استان به عزیزان نیروی انتظامی ، مراتب سپاسگزاری و حمایت خود را از این عزیزان اعلام می داریم .
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود بیان نمود : جشنواره ادبی " بر بال امنیت " حاصل تلاش همکاران خوبمان در کارشناسی ادبی استان و مربیان خوبشان در مراکز است که با حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به سرانجام رسید و امروز در این مراسم زیبا از برگزیدگان نهایی این جشنواره تقدیر به عمل می آید .
سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان به نمایندگی از فرماندهی انتظامی استان ، ضمن تبریک هفته وحدت ، هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی ، در این مراسم عنوان کرد : دشمنان در کمین هستند که با ترفند و دروغ ناامنی ایجاد کنند و پلیس با اقتدار برای مجرمین و مهربان برای مردم با رشادت و جانفشانی در مقابل کسانی که بخواهند ناامنی ایجاد کنند با قاطعیت می ایستد و حتی حاضریم در راه امنیت پایدار ایران سربلند جانمان را فدا بکنیم .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان نمود : آموزش مفاهیم امنیتی و نظم و ترافیک به زبان ساده برای بچه ها با ابزار هنر در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی باعث فراگیری این مفاهیم از همین دوران ابتدایی زندگی است که نتایج خوبی را می توان رقم زد و پلیس مقتدر را با همین ابزار فرهنگی ، هنری وادبی به همراه امنیت پایدار در زندگی روز مره آنها جاری و ساری کرد و به آیندگان سپرد .
قرآن ، نواختن سرود ملی و چندین آهنگ حماسی توسط گروه موزیک نیروی انتظامی استان ، اجرای سرود مرکز شماره یک اصفهان با محتوای شهیدان و حماسه ایران سرافراز ، دکلمه خوانی دو عضو مجتمع کانون ، خوانش دل نوشته مجری برنامه خانم یونسی برای امنیت پایدار و پلیس مقتدر ، خوانش آثار ادبی برگزیدگان جشنواره و تقدیر و تجلیل از آنها از برنامه های خوب این روز به یاد ماندنی بود .

براین اساس و بنا به رای هیات داوران جشنواره ادبی " بر بال امنیت " متشکل از خانم ها ، مهرنوش شاهرخی و زینت السادات فاطمی ، برگزیدگان نهایی به شرح زیر می باشند :
نفر اول شعر بزرگسال ، آذر صادقیان ، شاعر ، نویسنده و فعال عرصه کودکان و نوجوانان . نفر دوم شعر بزرگسال ، محمد رحیمی و نفر سوم شعر بزرگسال ، محبوبه صمصام شریعت .
نفرات برگزیده بخش داستان کودک و نوجوان :
آیناز بهار لویی ، فاطمه زهرا رفیعی و متین رستمی ، یلدا زارع ، سحر خانی و مهدیه صالحی .
شایان ذکر است این برگزیدگان امروز در آیینی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و سرپرست کانون استان در مجتمع کانون اصفهان تقدیر و تجلیل شدند .

معرفی برگزیدگان جشنواره ادبی " بر بال امنیت "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =