دیدار  کودکان با رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرستان یزد

اعضای کودک و نوجوان عضو کانون به نمایندگی از کودکان استان به سازمان سیما و منظر رفتند تا مطالبات و حقوق خود را پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، 16 مهر1401 تعدادی از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت پیگیری حقوق خود مبنی بر حق اظهار نظر کودکان در فضای سبز و زیباسازی بر اساس و اصول کودکانه شهر با همراهی مدیرکل، معاون فرهنگی و چند تن از کارشناسان کانون به دیدار رئیس سازمان سیما و منظر رفتند.
سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون، ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک گفت: ما می‌خواهیم کودکان از کودکی حقوق خود را مطالبه کنند و ما بزرگترها، باید آن‌ها را همراهی کنیم.
محمد حسن منصوری‌زاده رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرستان یزد نیز هفته ملی کودک را به همه کودکان و کارکنان کانون پرورش فکری تبریک گفت و در ادامه افزود: امیدوارم با همفکری، شهری بسازیم، مطلوب شهروندان از جمله کودکان که بخشی از شهروندان ما هستند.
منصوری‌زاده خطاب به جمع حاضر گفت: کودکانی که افتخار میزبانی آنها را داریم مانند فرزندان ما هستند و چه بسا مطالبه آنها خواسته‌های فرزندان خودمان هم باشد.
وی ضمن تشکر از اشخاصی که قبلا مسئول سازمان سیما و منظر بودند و با اعتباری که داشتند تلاش خود را کردند گفت: در حقیقت هم اکنون فضای شهری نیاز به اصلاحات دارد و مورد رضایت و درخور کودکان این شهر نیست.
رئیس سازمان سیما و منظر اشاره کرد: فضای سبز و چهره شهر باید جذاب باشد و شما کودکان اگر مسئول بودید چه می‌کردید. او با بیان این سوال از کودکان خواست تا انتقادات، پیشنهادات و ایده‌های خود را در سامانه danesh.yazd.ir ثبت کنند تا با بودجه‌ موجود ، در دست اقدام قرار دهند.
محمد حسن یغمایی معاون سیما و منظر در پاسخ به برخی سوالات گفت: سعی شده وسایل بازی پارکها دارای استاندارد و بهداشت باشد و ما موظف هستیم، محافظ جان و سلامتی کودکان باشیم.
یغمایی افزود: نقاشی روی دیوار مدارس با مشورت مدیر مدرسه انجام می‌شود که بیشتر سعی می‌شود از شخصیت های ملی و مذهبی و با هدف روحیه نشاط‌آفرین باشد.
وی با اشاره به این مطلب که دو سال از شروع به کار مرکز خلاقیت برای ثبت ایده فضای سبز، مبلمان شهری، نشان‌ها و پیرایش شهری می‌گذرد و برخی ایده‌ها با همکاری صاحب ایده انجام شده افزود: بچه‌های ما باید آینده را بسازند، نه ما آینده را برای آنها بسازیم.

 دیدار  کودکان با رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرستان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =