تجلیل از کودکان و نوجوانان مشارکت کننده در برنامه‌های جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی

طی دو برنامه مجزا در مرکز شماره ۳ و مجتمع کانون تبریز از کودکان و نوجوانان مشارکت کننده در برنامه‌های جشنواره منطقه‌ای قصه گویی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در مراسمی که به همین مناسبت در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، اعضای نماهنگ ویژه آیین اختتامیه مرحله منطقه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با اهدای لوح و هدیه ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.

اجرایی این نماهنگ با استقبال ویژه میهمانان و شرکت کنندگان در آیین اختتامیه همراه بود.

در این مراسم از دو عضو ارشد کانون سیمین محمد علی‌پور و سنا شیدایی که اجرای آیین‌های نمایشی این جشنواره را برعهده داشتند و همچنین از مهدی اسمعیل‌نژاد عضو ارشد و مجری جشنواره نیز با اهدای لوح و جایزه قدردانی شد.

در مراسمی دیگر که به میزبانی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار شد اعضای گروه سرود مراسم افتتاحیه مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی و همچنین از دو عضو نوجوان که اجرای آیتم خوش‌آمدگویی جشنواره را بر عهده داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

علی بینش در این دو مراسم، با ابراز خوشحالی از برگزاری موفق مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار کودکان و نوجوانان و همچنین چنین اعضای ارشد کانون در کسب این موفقیت تاکید و از همراهی خانواده‌های اعضای این دو مرکز در این زمینه قدردانی کرد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این دو برنامه اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =