گشایش نمایشگاه کاردستی و نقاشی "یلدای کوچک من" در نیشابور

نمایشگاه کاردستی و نقاشی "یلدای کوچک من" با حضور ابوطالب جوان معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نیشابور در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در باغ ملی نیشابور گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، نمایشگاه کاردستی و نقاشی "یلدای کوچک من" با حضور ابوطالب جوان معاون استاندار وفرماندار ویژه، احمد شافعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مسعود اکبری معاون برنامه ریزی و توسعه  فرمانداری نیشابور در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در باغ ملی نیشابورگشایش یافت.

گشایش نمایشگاه کاردستی و نقاشی "یلدای کوچک من" در نیشابور

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در بازدید از نمایشگاه "یلدای کوچک من" و مرکز پستی کانون اظهار کرد: از تلاش های همکاران کانون در جهت ارتقاء دانش آموزان در زمینه های مختلف مذهبی، ملی و فرهنگی تشکر می کنم.

ابوطالب جوان گفت: توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه فعالیت هایی در این خصوص می تواند نیروهای توانمندی در میان  کودکان و نوجوانان برای آینده کشور تربیت کند.

وی خاطر نشان کرد:  فرزندانی که با تکیه بر داشته های مذهبی و ملی خود بچه شیعه های واقعی آینده می باشند و بتوان به توانمندی ایشان در آینده تکیه کرد و این وظیفه مهمی است که مراکزی مثل کانون که در ارتباط مستقیم با بچه ها هستند می توانند آن را انجام دهند.

وی  ابراز امیدواری کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و ارائه جهاد تبیین از سوی ایشان توجه ویژه ای در اجرای فعالیت ها باید به رهنمودهای ایشان شود و همچنین معرفی شخصیت رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی از  جنبه های مختلف برای کودکان ونوجوانان می تواند الگوسازی مناسبی را به دنبال داشته باشد که هم موجب شناخت بیشتر این شخصیت و جلوه های آن برای نسل امروز گردد.

گشایش نمایشگاه کاردستی و نقاشی "یلدای کوچک من" در نیشابور

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور عنوان کرد: برای سومین سال متوالی و با همراهی بسیار خوب کودکان و نوجوانان روستایی عضو کتابخانه پستی نیشابور، نمایشگاهی از کاردستی ها و نقاشی های یلدایی اعضا در این کتابخانه برپا شده که در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثر از اعضا به نمایش در معرض دید عموم علاقمندان  گذاشته شده است.

زهره اکبرآبادی گفت: آشنایی با آداب و رسوم گذشته ایرانیان و یادگاران ماندگار فرهنگی و مذهبی و بومی، از جمله رسالت های کانون است که در فعالیتهای مختلف فرهنگی و هنری و ادبی کانون همیشه مد نظر بوده است.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه کاردستی و نقاشی یلدای کوچک من از  ۲۹ آذر الی ۵ دی ۱۴۰۱  ساعت ۹ الی ۱۳  در باغ ملی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور ویژه اعضا و خانواده ها برپا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =