برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در کانون آران و بیدگل

به مناسبت روز " حماسه و ایثار " شهرستان آران و بیدگل ، همراه با یلدای فاطمی ، برنامه های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز اجرا شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، برنامه های فرهنگی و هنری نذر قرآنی ، برگزاری کارگاه سفال با عکس شهدا ، معرفی روز حماسه و ایثار شهرستان ، ایام فاطمیه و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا ( س ) و برگزاری یلدای فاطمی به مناسبت این روز عزیز در مرکز آران و بیدگل با حضور مربیان و اعضا اجرا گردید .

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در کانون آران و بیدگل

۴ دی؛ سالروز شروع عملیات کربلای ۴ و در ادامه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است که شهرستان آران و بیدگل به تنهایی در این دو عملیات قریب به ۱۲۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. تقدیم دو شهید سرافراز علی محمد اربابی قایٔم مقام لشکر ۸ نجف و شهید حجت الاسلام جواد قاسم پور جانشین گردان امام محمدباقر (ع) در عملیات کربلای چهار در روز ۴ دی ماه باعث شده است تا این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل انتخاب و معرفی شود.

چهارم دی ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز "حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل" نامگذاری شده است ، در این روز که عملیات کربلای ۴ آغاز شد  رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع) شهرستان آران و بیدگل به عنوان خط‌ شکن در آن حضور داشتند . در این ایام در مجموع عملیات های چهار و پنج ، بیش از ۱۲۴ رزمنده دفاع مقدس از شهرستان آران و بیدگل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند . شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۳۷ شهید در کربلای ۴ و ۸۷ شهید در کربلای ۵ و در مجموع با تقدیم ۱۲۴ شهید گلگون کفن و ثبت روز ۴دی به عنوان روز حماسه و ایثار این شهرستان، نامی ماندگار بر صفحه پرافتخار دیار شهیدان ثبت کردند. این شهرستان با تقدیم ۸۴۳ شهید، بیش از "یک درصد جمعیت" خود را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است و از این لحاظ رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در کانون آران و بیدگل



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =