جشن هفتمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»

جشن هفتمین سالگرد آغاز به کار انجمن ادبی«نوغزل» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 8 دی 1401 ،جشن هفتمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل» کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

در این مراسم با حضور «سید علی اکبر موسوی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، شماری از اعضای علاقه‌مند به فعالیت‌های ادبی، اعضای این انجمن و جمعی از همکاران این مجموعه چند برنامه متنوع اجرا شد.

در آغاز پس از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، مدیرکل کانون استان با خوش‌آمدگویی به همه مهمانان این مراسم، از همه دست اندرکاران برپایی این انجمن قدردانی کرد و فعالیت‌های ادبی را از نقاط قوت کانون برشمرد، وی با تاکید بر اینکه مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین خاستگاه بسیاری از مسئولان و بزرگان استان بوده است، از اعضای مرکز خواست که قدر این مرکز را بدانند.

وی با اشاره به این‌که ادبیات شناسنامه فرهنگ هر جامعه است، خواستار توجه و تمرکز بیشتر اعضا و مربیان کانون به فعالیت‌های ادبی و استمرار برگزاری نشست‌های این انجمن شد.

شعرخوانی«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، گفت و گو درباره چگونگی آغاز به کار این انجمن و روند برگزاری آن در هفت سال گذشته، داستان و شعرخوانی چند نفر از اعضای انجمن و اجرای موسیقی توسط اعضا، از برنامه‌های دیگر این مراسم بودکه بتول پورشیخ مربی ادبی استان اجرای آن را برعهده داشت.

در پایان اعضا در محیطی صمیمانه شعر گروهی خواندند و کیک تولد این انجمن را بریدند.

جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»

جشن چهارمین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =