"کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هریس راه اندازی می‌شود"

با حمایت فرماندار هریس و مساعدت‌های شهرداری و شورای شهر این شهرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هریس راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این موضوع در جلسه‌ای که در محل فرمانداری هریس تشکیل شد مطرح و به تصویب رسید.

در این جلسه جلیل‌وند فرماندار شهرستان هریس با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان بر تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون و لزوم بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از برنامه‌های آن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری هریس حمایت همه جانبه‌ای از احداث و راه‌اندازی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هریس خواهد داشت اظهار امیدواری کرد با آغاز فعالیت‌های کانون اقدامات موثری در توسعه فرهنگی شهرستان هریس صورت گیرد.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این جلسه با قدردانی از فرماندار و مجموعه شهرداری و شورای شهر هریس در توجه به نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان تصریح کرد: راه‌اندازی کانون در این شهرستان فرصتی برای بروز و رشد خلاقیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان و افزایش نشاط اجتماعی در میان آنان خواهد بود.

در این جلسه شهردا، اعضای شورای شهر، بخشدار و رئیس اداره ثبت شهرستان هریس نیز بر حمایت و همکاری همه جانبه برای شروع مراحل احداث مرکز کانون تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =