مسابقه نشریه دیواری و ساخت نگارنامه "قهرمان من"

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری شهرستان ابرکوه مسابقه نشریه دیواری و ساخت نگارنامه با همین موضوع برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها،شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامی داشت حضور تاریخی رهبر معظم انقلاب در استان یزد، به همت مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه و با همکاری آموزشگاه دخترانه شهید عبدالرحمن آدمی این شهرستان، مسابقه‌ی ساخت نشریه دیواری برگزار گردید. در این برنامه ابتدا مربیان مرکز به معرفی شخصیت شهید سلیمانی برای اعضا پرداختند، همچنین یاد و خاطره حضور تاریخی مقام معظم رهبری(مدظله)در استان یزد و شهرستان ابرکوه را گرامی داشتند. سپس اعضا به صورت گروهی به ساخت نشریه دیواری با موضوعات یاد شده پرداختند. در پایان نمایشگاهی از آثار برتر، برگزار شد. همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ابرکوه با حضور نوزده دانش آموز دبستان پرنیان در مرکز فرهنگی، هنری شماره یک برگزار شد. بچه ها با ساخت نگارنامه و نوشتن دل‌نوشته حسرت اینکه در آن روز هنوز به دنیا نیامده بودند را بیان کردند. از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز تهیه نگارنامه و نوشتن نامه به شهید سردار سلیمانی بود.

 مسابقه نشریه دیواری و ساخت نگارنامه "قهرمان من" مسابقه نشریه دیواری و ساخت نگارنامه "قهرمان من" مسابقه نشریه دیواری و ساخت نگارنامه "قهرمان من"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =