برگزاری هنرواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

برگزاری هنرواره در کارگاه های هنرهای تجسمی همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کارگاه ویژه هنرهای تجسمی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان با حضور ۹۰ نفر از اعضا کارگاه های هنری و مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

در این کارگاه ها که با حضور اعضای مراکز شش گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان همدان برگزار شد پس از قرائت تلاوتی از آیات قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود کتابخانه سیار شهری همدان سرود سردار بزرگ آسمانی را اجرا کردند و سپس اعضا حاضر در مراسم با توجه به علائق خود به انجام فعالیت در کارگاه های هنری از قبیل: نقاشی، اریگامی، خوشنویسی، سفال و ادبی با موضوع سردار سلیمانی پرداختند و آثار زیبای هنری و ادبی خلق کردند.

در پایان مراسم با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به اعضای شرکت کننده گواهی حضور و مدال جان فدا اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =