آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل زمستان کانون استان خراسان رضوی

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری استان هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان رضوی نیز آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی؛ ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری فصل زمستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۹ لغایت ۲۶ دیماه ۱۴۰۱ در این کلاس‌ها ثبت نام نمایند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی https://khrazavi.kpf.ir/ پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ی دوره‌های تخصصی برخط (آنلاین) استانی در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله؛ نقاشی، قصه‌گویی، کاردستی، اوریگامی، حال خوش زندگی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی شرکت کنند.

همچنین کارگاه‌های حضوری نمایش خلاق؛کاردستی، نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، مهارت‌های زندگی، نمایش عروسکی و ...، در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.

گفتنی است: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۲۸ دیماه تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه» (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا)، در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =