کد خبر: 321901
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
بازدید 227
آغاز کارگاه‌های فصل زمستان کانون لرستان

همزمان با سراسر کشور کارگاه های حضوری و نام نویسی کارگاه‌های مجازی در مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: هم‌زمان با سراسر کشور ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آغاز شده است.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان در این خصوص گفت: پس از نام نویسی  کارگاهای حضوری فصل زمستان مراکز کانون درسراسر استان، این کارگاه ها با استقبال خوب کودکان ونوجوانان استان، کارخود را آغاز کرده اند.
محمدی افزود:44 کارگاه کارگاه های تخصصی حضوری  شامل 17 کارگاه هنری، 16کارگاه فرهنگی، 9  کارگاه ادبی و 2کارگاه مجازی در مراکز برگزار شده است.
مدیرکانون لرستان اضافه کرد: متقاضیان در کارگاه های هنری شامل: نقاشی، طراحی، سفالگری و خوشنویسی، در کارگاه های فرهنگی: چرتکه، نجوم، قصه گوی، حال خوش و درکارگاه های ادبی: نوشتن خلاق، خوانش متون ادبی و شاهنامه خوانی را زیر نظر مربیان می آموزند.
این مدیر فرهنگی بیان داشت: برای کودکان ونوجوانانی که متقاضی شرکت درکارگاه مجازی هستند، 
کارگاه: آشنایی با قرآن و حدیث و کارگاه پتینه پیش بینی شده است که مراحل نام نویسی دراین کارگاه شروع شده است.
وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌یhttps://lorestan.kpf.ir  پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ی دوره‌ های تخصصی برخط (آنلاین) استانی در شرکت کنند.
محمدی اظهار داشت: متقاضیان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه(۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا)، در کارگاه‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شرکت می کنند.
محمدی در پایان گفت: 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

آغاز کارگاه‌های فصل زمستان کانون لرستان

آغاز کارگاه‌های فصل زمستان کانون لرستان

آغاز کارگاه‌های فصل زمستان کانون لرستان

آغاز کارگاه‌های فصل زمستان کانون لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =