جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان در کانون شاهین شهر

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان با حضور نمایندگان هلال احمر ، کمیته امداد امام (ره) ، اداره بهزیستی ، بنیاد مهدویت و مربیان مراکز گز و شاهین شهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اصفهان ، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان با حضور نمایندگان هلال احمر ، کمیته امداد امام (ره) ، اداره بهزیستی ، بنیاد مهدویت و مربیان مراکز گز و شاهین شهر برگزار گردید .

در این نشست هم اندیشی ، با هدف افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور پرشکوه آنان در مناسبت های انقلابی و اسلامی بخصوص آیین های بزرگداشت ایام الله دهه فجر برنامه ریزی به عمل آمد .

 خانم پسنده مسئول کمیته کودک و نوجوان شهرستان شاهین شهر و مربی مسوول مرکز ، ضمن خوش آمدگویی به حاظران به بیان ضرورت های اجرایی این امر بانگاه امید آفرینی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در اجرای برنامه ها تاکید داشت .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از راهنمایی و مشارکت راهبردی سایر نهادها در سالهای گذشته به عدم موازی کاری در این برنامه ها سفارش کرد و عنوان نمود : همکاری و هم افزایی شکوهمند در برگزاری آیین های دهه مبارک فجر با شیوه نو آورانه می تواند نقش بسیار موثری در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی با ابزار فرهنگ و هنر برای مخاطبان کودک و نوجوان داشته باشد .

در ادامه مسئولین هر یک از نهادها با معرفی برنامه های اجرایی خود در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بر لزوم هم اندیشی و همکاری گروهی در بهتر برگزار کردن برنامه های مشترک تاکید داشتند .

گفتنی است با توجه به هم زمانی میلاد حضرت علی (ع)  و جشن های ماه رجب در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر برنامه ریزی با محوریت بیان و تبیین دستاوردها به اهمیت جایگاه نهج البلاغه و توجه ویژه به سیره معصومین بخصوص امیر مومنان و طرح های دینی و اسلامی در اجرای برنامه ها سفارش فراوان گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =