سفر مربیان کانون سمنان به روستای رکن‌آباد

مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در قالب ویژه‌برنامه‌ی پیک امید، برنامه‌های شاد و متنوعی را به‌مناسبت دهه‌ی فجر در روستای رکن‌آباد اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر سمنان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی شاد و متنوع «جشن انقلاب» در قالب پیک امید با هم‌کاری افتخاری نادر کامجو پیشکسوت فرهنگی و فاطمه کاشی مربی کتابخانه‌ی پستی، یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ هم‌زمان با پنجمین‌روز از دهه‌ی فجر، خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت بزرگ‌داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور علیرضا رستگار کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان، جمعی از مسئولان شهرستانی، بخشدار، دهیار و... در مدرسه ارشاد روستای رکن‌آباد، اجرا و با استقبال دانش‌آموزان و اولیای تربیتی روبه‌رو شد.

سفر مربیان کانون سمنان به روستای رکن‌آباد

شاهی هدف از این برنامه را در راستای شعار محوری «ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار»، ایجاد شادی و نشاط در کودکان، برقراری عدالت اجتماعی، توجه به کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی، عنوان و اظهار کرد: از سوی مربیان با هم‌کاری مدیر و آموزگاران مدرسه، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، هم‌خوانی سرودهای انقلابی، مسابقه، اهدای جوایز به تمامی دانش‌آموزان حاضر در برنامه، بازی‌های گروهی و... اجرا شد.

سفر مربیان کانون سمنان به روستای رکن‌آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =