نمایش «کوچولو و جنگل پرماجرا»روی صحنه می‌رود

نمایش «کوچولو و جنگل پُرماجر»، از ۲۳ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت روی صحنه‌می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نمایش به همت مرکز تخصصی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تهیه شده و احمدرضا جعفری، مربی فرهنگی این مجموعه نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده‌داشته‌است.

احمدرضا جعفری، احمد پاک‌عقیده، امیرمحمد قربانزاده نیز از بازیگران نمایش«کوچولو و جنگل پرماجرا» به‌شمارمی‌روند. موسیقی متن، کاری از رضا عاشوری است و سمانه خانجانی نیز طراحی پوستر نمایش را برعهده گرفته است.

کوچولو و جنگل پرماجرا که یک روز پرماجرای کودکی کنجکاو و ماجرجو را به نمایش می‌گذارد، درچهار نوبت ۹، ۱۰، ۱۱ و۱۲ صبح روزهای ۲۳ تا ۲۷ بهمن  ۱۴۰۱ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان در شهر رشت  برای مخاطبان روی صحنه می رود.

اجرای مسابقه حضوری و اهدای جوایز به برگزیدگان، از برنامه‌هایی است که در حاشیه این نمایش برای مخاطبان برگزارمی‌شود و مهدهای کودک و مدارس نیز می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی برای تماشای «کوچولو و جنگل پرماجرا» بهره‌مند شوند.

درهمین‌حال، شماره تماس ۰۹۱۱۵۰۰۵۰۱۶ نیز جهت هماهنگی در دسترس عموم قرارگرفته و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر با دست‌اندرکاران اجرای نمایش«کوچولو و جنگل پرماجرا» تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =