کد خبر: 323420
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
بازدید 242
بازدید مشاور امور جوانان فرمانداری ساوجبلاغ از مرکز هشتگرد

سجاد انعامی، مشاور امور جوانان فرماندار ساوجبلاغ با حضور در مرکز کانون هشتگرد از فعالیت‌های این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مریم فلاح نژاد مسؤول مرکز در این بازدید  که با هدف برنامه ریزی ویژه  برای گروه سنی نوجوان با توجه به اهمیت این دسته از مخاطبان،  ترتیب داده شده بود ضمن تشکر از حضور این مقام مسؤول در مورد نوجوانان  و اهمیت حضور این گروه سنی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحبت کرد.

وی درادامه از  تلاش‌های صورت گرفته برای  معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتگرد و فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی‌های در دست اقدام برای اجرا در سال ۱۴۰۲، سخن گفت.

معرفی اعضای موفق و برگزیده  نوجوان و مربیان توانمند مرکز،معرفی کتاب‌ها و منابع مطالعاتی و کارگاه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده در مرکز هشتگرد از دیگر مباحثی بود که فلاح نژاد به توضیح آن پرداخت.

بازدید مشاور امور جوانان فرمانداری از مرکز هشتگرد

سجاد انعامی، مشاور امور جوانان فرماندار نیز ضمن بازدید از مرکز و حضور در جمع دانش آموزان  مراجعه کننده به مرکز کانون در هشتگرد و حضور در  طرح کتابخوانی، در مورد حساسیت‌های فعالیت برای نوجوانان سخن گفت و پیشنهادات خود رابرای  رشد کیفی و کمی فعالیت‌های کانون هشتگرد در حوزه نوجوانان را مطرح کرد.

تجلیل از همکاران و اعضای مرکز هشتگرد در جشنواره‌ی «جوان برتر»

در پایان این دیدار  که روز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ انجام شد،  در مورد برگزاری جشنواره‌ی «جوان برتر» در هشتگرد نیز گفتگو شد.

قرار است جمعی از  اعضا و مربیان مرکز هشتگرد در این جشنواره که روز ۱۳ اسفند هم زمان با روز جوان برگزار می‌شود به عنوان نخبگان فرهنگی تجلیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =