هفتمین دوره مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی در صومعه‌سرا

هفتمین دوره مسابقه‌های استانی رباتیک دانش‌آموزی (جام ابریشم) با دبیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان صومعه‌سرا برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این دوره از مسابقه‌ها به میزبانی صومعه‌سرا و با ادای احترام به مقام شامخ ۴۲ شهید دانش‌آموز این شهرستان به مرحله‌اجرا گذاشته‌شد.

طی این مسابقه رباتیک استانی یک روزه  که همراهی جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان را به‌دنبال‌داشت، بیش از ۱۳۰ شرکت‌کننده در لیگ‌های «مارشال»؛ «آتش‌نشان»، «رالی»، «جنگجو»، «فوتبالیست» و «مسیریاب»  به رقابت‌پرداختند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان صومعه‌سرا نیز در این دوره از مسابقه‌ها حضوری موثر داشت و افزون‌بر دبیری مسابقه‌های جام‌ابریشم، شاهد درخشش اعضای کارگاه‌های رباتیک این مجموعه فرهنگی در این دوره از رقابت‌ها بود.

هفتین دوره مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی در صومعه‌سرا

هفتین دوره مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی در صومعه‌سرا

برپایه این گزارش، ۲۰ نفر از مجموع ۶۵ شرکت‌کننده این مسابقه‌ها، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان صومعه‌سرا محسوب‌می‌شدند و ۸ عنوان اول تا سوم این رقابت‌ها  را در میان ۲۱ منتخب این مسابقه‌ها به خود اختصاص‌دادند.

حضور اعضای ارشد کانون صومعه‌سرا در کسوت داور مسابقه‌های استانی جام ابریشم نیز از دیگر نقطه‌های روشن رقابت‌ها به‌شمارمی‌رفت و این داوران تصویری گویا از نقش موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشف و پرورش استعدادهای کودکان ونوجوانان ایران اسلامی ارایه‌کردند.

براساس این خبر، اجرای سرود، دکلمه‌خوانی و نمایش نماهنگ نیز از برنامه‌های آیین‌ آغازین و پایانی هفتمین مسابقه‌های استانی رباتیک دانش‌آموزی(جام ابریشم) به‌شمارمی‌رفت.  

هفتین دوره مسابقه‌های رباتیک دانش‌آموزی در صومعه‌سرا

شایان‌ذکر است، کارگاه‌های رباتیک  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان صومعه‌سرا از سال ۱۳۹۵ با حضور مدرسان آگاه و شناخته شده برگزار و با استقبال علاقه‌مندان روبرومی‌شود.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =