کد خبر: 323608
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
بازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد

هم‌زمان با اجرای طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد که مورد بازسازی مجدد قرار گرفته بود؛ با حضور مدیرکل کانون خراسان رضوی بازگشایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد با حضور مدیرکل کانون خراسان رضوی، معاونین، کارشناسان، مربیان، اعضای مرکز و دانش‌آموزان بازگشایی شد.
آغاز بخش این مراسم خوش آمد گویی یکی از اعضای فعال کودک مرکز بود و پس از برگزاری آیین بازگشایی ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون به همراه معاونین و کارشناسان استان در ویژه‌برنامه جشن عید میلاد حضرت مهدی (عج) که با حضور دانش آموزان مدرسه بعثت برگزار شد حضور یافت. مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد واقع در پارک کودک یکی از مراکز قدیمی مشهد است که در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است و تا به امروز فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کرده است و بسیاری از بزرگان این شهر بخشی از کودکی و نوجوانی خود را در این مرکز گذرانده‌اند.

بازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد
در جشن امروز برنامه‌هایی باهدف معرفی فعالیت‌های کانون همچون قصه‌گویی، بازی، مسابقه، کاردستی و ... برای دانش‌آموزان اجرا شد. این جشن به مناسبت میلاد امام‌زمان (عج) ترتیب داده شده بود که در آن یک دانه به تسبیح انتظار در مرکز افزوده شد.

بازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد

تسبیح انتظار از سال‌ها پیش به پیشنهاد یکی از همکاران بازنشسته زهرا پاشایی تهیه شده است و هرسال در روز نیمه شعبان هم‌زمان با میلاد حضرت مهدی (عج) در جشنی با حضور همکاران و اعضا یک دانه تسبیح توسط یکی از اعضای  مرکز به این تسبیح اضافه می شود.

در این ویژه برنامه اعضای مرکز هرسال با فرهنگ انتظار، آداب دعا برای ظهور و همچنین معرفی شخصیت حضرت مهدی (عج) آشنا می شوند.

در این ویژه‌برنامه ابراهیم زره‌ساز با اشاره به‌ضرورت آشنایی با امام‌زمان (عج) و دعا برای ظهور حضرت از اعضا خواستند که در زمان افزوده‌شدن دانه تسبیح توسط یکی از همکاران سید استان دعای فرج را زمزمه کنند و برای تعجیل در ظهور آقا دعا نمایند.

بازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد

قابل‌ذکر است ویژه‌برنامه طرح "کانون مدرسه" نیز هم‌زمان با بازگشایی مرکز با فعالیت‌های متنوع توسط مربیان مرکز و با حضور مدیر کل استان و کارشناسان ستاد برگزار شد.

بازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهدبازگشایی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد

اهدای جایزه و صرف شیرینی پایان‌بخش این مراسم معنوی و شادبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =