تجلیل عضو مرکز هشتگرد در نخستین جشنواره‌ی «جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ»

مهدیس اخلاقی، قصه‌گوی برگزیده‌ی مرکز هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در نخستین جشنواره‌ی جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این جشنواره  به مناسبت گرامی داشت روز جوان، شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱  با حضورامام جمعه، فرماندار، خانواده معظم شهدا و جمعی کثیری از مدیران، جوانان و مردم شریف شهرستان در سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزارشد.

مریم فلاح نژاد، مسوول مرکز هشتگرد ضمن اعلام این خبر گفت پیرو بازدید  سجاد انعامی، مشاور امور جوانان فرماندار ساوجبلاغ که روز ۲ اسفند ۱۴۰۱ از  مرکز کانون در شهر هشتگرد انجام شد، تعدادی از اعضا و مربیان موفق مرکز به این مقام مسؤول معرفی شدند که خوشبختانه مهدیس اخلاقی عضو قصه‌گوی مرکز که تا کنون توانسته موفقیت‌های چشمگیری را درسطوح مختلف جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کسب کند،  به عنوان جوان موفق شناخته و در مراسم روز جوان تجلیل شد.

تجلیل عضو مرکز هشتگرد در نخستین جشنواره‌ی «جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ»

تجلیل عضو مرکز هشتگرد در نخستین جشنواره‌ی «جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ»

فلاح نژاد افزود در  نخستین جشنواره جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ، ۲۰۰ رزومه در ۷ محور تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و ۳۰ جوان در ۳حوزهء برتر، تلاشگر و شایسته تقدیر و تجلیل شدند.

گفتنی است محمد رضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم با تبریک وگرامیداشت روز جوان گفت: این برنامه محصول دو ماه فعالیت گروه شورای مشورتی جوانان با تلاش وپیگیری مشاور جوان و هدایت های امام جمعه محترم شهرستان می باشد.

وی افزود: در حوزه جوانان مصمّم هستیم هر آنچه که از دستمان بر می آید برای جوانان عزیز اجرایی و پیاده کنیم چرا که معتقدیم اگر به جوانان میدان داده شود، معجزه می آفرینند.

البرزی با اشاره به دغدغه‌ مندی رییس جمهور محترم و دولت در حوزه جوانان  تصریح کرد: ما مسئولین باید با آینده نگری برنامه ریزی کنیم، تا ظرفیت های بالقوه جوانان را شناسایی و آن را به بالفعل تبدیل نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =