آموزش قصه‌گویی توسط مرکز فرهنگی هنری گناباد

دوره «آموزش قصه‌گویی» با همکاری اداره آموزش و پرورش و فرمانداری گناباد توسط مربیان و اساتید برجسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی؛ دوره‌ی «آموزش قصه‌گویی»  با حضور اساتید و قصه‌گویان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش و کانون فرهنگی شهید بهشتی برگزار گردید.

آموزش قصه‌گویی توسط مرکز فرهنگی هنری گناباد

این جلسه با هدف توانمندسازی علاقمندان به قصه‌گویی جهت آمادگی حضور در مهرواره استانی قصه‌گویی «من کشورم را دوست دارم» اجرا گردید. این مهرواره در راستای سند چشم‌انداز قصه‌گویی و به منظور ترویج فرهنگ کهن قصه‌گویی همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان گناباد با توافق فی ما بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرمانداری شهرستان گناباد رونمایی شد.

در این دوره‌ی آموزشی به آموزش مبانی قصه‌گویی بصورت تئوری و عملی پرداخته شد.

آموزش قصه‌گویی توسط مرکز فرهنگی هنری گناباد

در خاتمه مجید فدوی مدیر آموزش و پرورش گناباد ضمن قدردانی از حضور علاقمندان و اساتید برجسته کانون گفت: این فرصت مغتنمی است تا علاقمندان در شهرستان گناباد بتوانند این فرهنگ کهن و میراث ماندگار را به نحو شایسته بیاموزند و در آینده چراغ راه کودکان و نوجوانان در جهت ترویج و توسعه آن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =