تجلیل مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون  و رییس سازمان مدیریت استان از کارشناس البرز

علی‌ رشیدی‌نیا، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون و عبدالرضا کریم پور ملکشاه ، رییس سازمان مدیریت استان، با ارسال لوح تجلیل از مهدیه محمدی سوادرودباری کارشناس ارزیابی عملکرد کانون البرز تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسبدگی به شکایات کانون البرز در سال ۱۴۰۰  علاوه بر انجام وظایف استانی، مسوولیت سرگروهی کارشناسان ارزیابی عملکرد منطقه‌ی یک کشور شامل استان‌های (قزوین، لرستان، کردستان، قم، همدان، کرمانشاه و مرگزی) را نیز برعهده داشته  و به همین سبب با دریافت دو لوح تجلیل از سوی مدیر کل این واحد در تهران تجلیل شد.

رشیدی‌نیا، در متن این  لوح، زحمات این کارشناس در راهبری کارشناسان ارزیابی منطقه  در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی را ارج نهاده و از این که ایشان  تجربیات ارزشمند خود را بی‌دریغ در اختیار سایر همکاران قرار داده و با پایبندی به ارزش‌های متعالی کار گروهی وقت خویش را برای همکارانش در دیگر استان‌ها  وقف کرده،قدردانی گرد.

تجلیل مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون از کارشناس البرز

این مقام مسوول در متن دومین لوح نیز بررسی نتایج عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره‌ی شهید رجایی را راهبردی دانست که نتیجه‌ی افزایش کیفیت و اثر بخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی ومستمر اقدامات همه‌ی سطوح سازمانی است.

ایشان خوباوری، تلاش‌های چشمگیر، یکپارچه و هوشمندانه همه همکاران  را موجب پیشرفت عملکردها در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال ۱۴۰۰ دانسته و از مهدیه محمدی،  به پاس همدلی، تلاش‌های خالصانه و نقش موثری که در تحقق این موفقیت داشته قدردانی کرد.

تجلیل مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون از کارشناس البرز

گفتنی است این دو لوح روز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ و در حاشیه نشست ارایه ی  گزارش عملکرد مراکر کانون البرز در سال ۱۴۰۱ از سوی مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به این کارشناس اهدا شد.

لازم به توضیح است لوح تجلیلی نیز از سوی عبدالرضا کریم پور ملکشاه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان البرز به این کارشناس به جهت تجلیل از تلاش ها  و همکاری‌های خالصانه‌ی ایشان  در راستای انجام وظایف مربوط به ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۱ بر مبنای ارزیابی ۱۴۰۰ تقدیم شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =