کد خبر: 324042
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
بازدید 110
گرامی‌داشت روز شهدا در مراکز کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی روز بزرگ‌داشت شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی، شهمیرزاد و شماره دو سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور، روز بزرگ‌داشت شهدا را گرامی داشتند.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی در روز بزرگ‌داشت شهدا با دعوت از ۲۰ کودک دختر عضو طرح کانون‌مدرسه به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت شهید ابراهیم قلیچی و... پرداخت.

گرامی‌داشت روز شهدا در مراکز کانون سمنان

فعالیت معرفی شخصیت علی مقصودی شهید مرکز و خوانش کتاب فرهنگنامه‌ی شهدا از سوی زینت حامدی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد برای دانش‌آموزان عضو طرح کانون‌مدرسه اجرا شد.

گرامی‌داشت روز شهدا در مراکز کانون سمنان

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان اظهار داشت: با هدف تقویت هویت ملی اعضا و آشنایی  بیش‌تر آن‌ها با شخصیت و منش شهدا و الگوگیری از آن‌ها در زندگی، ایستگاه مطالعه شهادت در مرکز برگزار شد.

گرامی‌داشت روز شهدا در مراکز کانون سمنان

وی افزود: در این ایستگاه ضمن معرفی شخصیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، کتاب‌هایی از زندگی شهدا و سرداران شهید هشت‌سال دفاع مقدس برای مطالعه‌ی کودکان و نوجوانان معرفی شد.

شاهی یادآور شد: این کتاب‌ها با ادبیاتی ساده؛ اما دل‌نشین در قالب داستان‌های تاریخی به معرفی شخصیت شهدا و تلاش‌های ارزنده آن‌ها در دفاع از کیان و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =