کد خبر: 324043
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
بازدید 167
مسؤول واحد ادبی کانون البرز تجلیل شد

مهتاب میرزاپور، مسؤول واحد ادبی کانون البرز به مناسبت حضور آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مهرواره‌ی ملی «نامه‌ی مهر» تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ابراهیم زره‌ ساز، مدیر کل کانون استان خراسان رضوی و مرتضی سعیدی زاده، مدیر عامل بنیاد بین المللی  فرهنگی، هنری امام رضا (ع) با ارسال لوح تجلیل مشترک از زحمات این کارشناس، تجلیل کردند.

در متن لوح ارسالی  خطاب به این همکار آمد بود «به واسطه دست های روشن اندیشه درخشان و همت والای شما در مهرواره ملی نامه مهر آثاری سرشار از شور و شیدایی و در فضایی آکنده از ارادت و سلام مرقوم و خلق شده به پاس مهربانی و همراهی بی دریغ شما با کودکان و نوجوانان و به حرمت لحظاتی که  ارادتمندانه فرزندان این سرزمین را همراهی نمودید از شما سپاسگزاریم.

 دست‌هایتان همواره پرتوان و تابش مهر رضوی بر زندگی و آثار تان جاودانه و مستدام باد.»

مسؤول واحد ادبی کانون البرز تجلیل شد

گفتنی است فراخوان مهرواره‌ی ملی «نامه‌ی مهر» در سال ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)  منتشر و از کودکان و نوجوانان خواسته شده بود تا در نامه‌ای که  برای آن ها آماده شده است احساس خود را در روزهای فراق و دوری از زیارت مولایمان امام رضا (ع)، بیان کنند.

شایان ذکر است برگزیدگان این مهرواره  چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به همت برگزار کنندگان  در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی تجلیل شدند.

 لازم به توضیح است لوح مهتاب میرزاپور، در حاشیه‌ی نشست تحلیل عملکرد سالانه‌ی مراکز روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ از سوی مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =