کد خبر: 324370
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
اولین جلسه شورای فرهنگی اداری استان برگزار شد

 بررسی برنامه‌های استقبال از بهار، گرامیداشت خیام و هفته نجوم در اولین جلسه شورای فرهنگی اداری استان در سال جدیدصورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اولین جلسه شورای فرهنگی اداری با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل استان، معاونین، کارشناسان و همکاران ستاد برگزار شد. این جلسه با بررسی پیش‌بینی ویژه برنامه‌های هفته نجوم، بزرگداشت خیام و ارزیابی برنامه‌ی استقبال از بهار در روز پنج‌شنبه ۱۷ فرودین ۱۴۰۲ در محل دفتر انجام شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل استان ضمن تبریک آغاز سال نو، میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در سال ۱۴۰۱ شاخص های استان روندی صعودی داشته است که حاصل زحمات همکاران در سراسر استان است. در سال جدید باید با استفاده از توانمندسازی مربیان و نظارت موثر بر محتوای فعالیت‌ها با هدف افزایش و نگهداشت مخاطب نسبت به پایدار سازی اعضا اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

اولین جلسه شورای فرهنگی اداری استان برگزار گردید

وی استفاده از ظرفیت برنامه شاد را بستری مناسب برای ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های کانونی دانست و حضور بیش از ۷ هزار مخاطب در کانال شاد استان را فرصت مغتنمی برای ارائه فعالیت‌های برون استانی دانست.

زره‌ساز با اشاره به سند چشم‌انداز قصه‌گویی به ضرورت اجرای فعالیت‌های متناسب با هدف ترویج قصه و فرهنگ قصه‌گویی در مراکز استان تاکید کرد و پایداری و استمرار فعالیت‌های قصه‌گویی را نقطه عطف اجرای برنامه‌های عملیاتی سند چشم‌انداز دانست.

در ادامه جلسه ویژه برنامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر زائران از ویژه برنامه استقبال از بهار، کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان و معرفی آنها به مراکز فرهنگی هنری استان‌های مبدا از جمله نتایج این ویژه برنامه در ایام عید نوروز بود.

همچنین حضور اثرگذار کانون در نمایشگاه قرآن و عترت و آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های کانون از دیگر موارد طرح شده در جلسه بود.

آمار بیش از ۱ میلیون بازدید مربوط به کلیپ بیانیه گام دوم انقلاب و دریافت بیش از ۴ هزار اثر از فراخوان «در مسیر آفتاب» با هدف آشنایی زائران کودک و نوجوان با سیره رضوی توسط معاونین گزارش و ارائه گردید.

در خاتمه گزارش فعالیت‌های مربوط به رصدخانه استان ارائه و ویژه برنامه‌های هفته نجوم همزمان با گرامیداشت خیام و برنامه‌های پیش‌بینی شده ادبی ارائه و طرح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =