کانون باید تقویت کننده روحیه دینی ، اسلامی و ایرانی کودکان و نوجوانان کشور باشد.

استاندار همدان در دیدار مدیر کل و همکاران ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد کانون باید تقویت کننده روحیه دینی، اسلامی، ایرانی در بین کودکان و نوجوانان کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ مدیرکل و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در دفتر استاندار همدان با دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان دیدار کردند.

در این جلسه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ابتدا ضمن تبریک سال جدید و بهار قرآن و قدر دانی از حمایت استاندار همدان از اعتماد به کانون پرورش فکری و همچنین حمایت های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان استان گزارشی کوتاه در خصوص آیین تکریم و معارفه خود با حضور معاون فرهنگی کانون کشور ارائه کرد.

ابراهیمی هژیر سپس اهداف و برنامه های خود برای تکمیل کردن پویایی و نشاط هرچه بیشتر فضای کانون پرورش فکری  و برنامه ها و فعالیت های مراکز کانون استان مطالبی را عنوان کرد و افزود تا زمانیکه عهده دار  سمت مدیرکلی است تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تمام کودکان همدان را کتاب خوان و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان کند.کانون باید تقویت کننده روحیه دینی ، اسلامی و ایرانی کودکان و نوجوانان کشور باشد.

​​​​در ادامه دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ضمن خوش آمدگویی و تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن  آغاز سخنان خود از خدای سبحان برای رفع مشکلات و گرفتاری های تمامی مردم جهان مسئلت خواست.

استاندار همدان اشاره ای به روحیه  جهادی، فرهنگی ابراهیمی هژیر کرد و افزود؛ شناخت ایشان سچشناخت معنای بود و به جهت معنوی و ارتباط با سردار شهید بزرگوار حاج ستار ابراهیمی هژیر بود.

دکتر قاسمی فرزاد، تحرک و پویایی در فعالیت های فرهنگی و نگاه کاملا فرهنگی و مستحکم کردن جایگاه واقعی شهدا و تعالی بخشیدن به مقام شهدا از کارهای کانون دانست و اضافه کرد: هر شخصی که مسئولیت می پذیرد باید تکمیل کننده و تقویت کننده مسیر در تبیین شعار مقام معظم رهبری باشد که نقاط قوت و ضعف را شناسایی و بر تقویت و رفع آنها تلاش کرد.

استاندار همدان گریزی به دوران کودکی و نوجوانی خود زد و گفت : خاطرات ماندنی و شیرینی را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ذهن من تثبیت کرده است و هیچ وقت از یاد نخواهم برد.

وی اذعان داشتند که کانون باید تقویت کننده روحیه دینی، اسلامی و ایرانی در کودکان و نوجوانان باشد زیرا که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نظام از دهه هفتاد کار خود را شروع کرده است و خوشبختانه با ذکاوت و هوش مقام معظم رهبری دشمن در هر مسیری که گام برداشت با شکست مواجه شد و امروزه دشمن با هدف قرار دادن ذهنیت کودکان و گستردگی فضاهای مجازی و پیام رسان های خارجی در تلاش است که برای خود با استفاده از قشر کودک و نوجوان پیاده نظام تشکیل دهد تا به هدف اصلی خود برسد.

دکتر قاسمی فرزاد فرمودند که دوران کودکی دوران تاثیر گذاری است و  هر اثری که روی ذهن کودک می گذاریم  همچون سنگی است که روی آن حکاکی کرده باشیم .

در پایان دیدار ابراهیمی هژیر از مشکلات کانون مواردی را عنوان کرد و استاندار نیز قول مساعدت برای رفع برخی از مشکلات را داد .

کانون باید تقویت کننده روحیه دینی ، اسلامی و ایرانی کودکان و نوجوانان کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =