کد خبر: 324694
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
فضیلت های ماه مبارک رمضان در کانون لرستان تشریح شد

نشست تخصصی با عنوان« فضیلت های ماه مبارک رمضان» با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق احمدی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نورآباد، همکاران ستادی استان و مربیان کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز سه شنبه 29 فروردین 1402 به منظور بهره مندی بیشتر همکاران از برکات ماه مبارک رمضان، نشست تخصصی با عنوان« فضیلت های ماه مبارک رمضان» با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق احمدی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نورآباد در اتاق جلسات آنلاین اداره کل کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد.
در این نشست که با حضور همکاران ستادی لرستان و مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار شد میهمان جلسه در خصوص تعریف لغوی و معنای کلمه روزه نکاتی را بیان و ماه مبارک رمضان و روزه داری را لطف و تفضل خداوند بر امت پیامبر دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی ضمن اشاره به آثار و برکات معنوی شب های قدر، آیات و احادیثی را از ائمه قرائت کرد و از همکاران خواست به کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه و دعای 45 آن کتاب که در خصوص وداع با ماه مبارک رمضان هست، مراجعه و آن را مطالعه نمایند.
احمدی اضافه کرد: از آنجایی که یکی از وظایف مهم تربیت کودکان و نوجوانان برعهده مربیان کانون است به مربیان توصیه می کنم که مفاهیم دینی و ارزشی را در اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در طول سال به ویژه ایام مبارک رمضان به بچه ها انتقال دهند.
در پایان این نشست مجازی، شرکت کنندگان سوالات خود را مطرح و حجت الاسلام و المسلمین صادق احمدی به آنها پاسخ داد.

فضیلت های ماه مبارک رمضان در کانون لرستان تشریح شد

فضیلت های ماه مبارک رمضان در کانون لرستان تشریح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =