کد خبر: 325116
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
بازدید 212
گرامی‌داشت روز معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوعی روز معلم را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با روز معلم درسال ۱۴۰۲ چندین ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

در مرکز فرهنگی هنری کانون ضیا آباد فعالیت‌های معرفی شخصیت شهید مطهری، کارگاه کاردستی یادبود روز معلم با حضور ۳۰ دانش‌آموز مدرسه ابتدایی سمیه اجرا شد، در پایان این برنامه از معلم این کلاس قدردانی شد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با حضور در مدرسه ابتدایی غنچه با اجرای چند فعالیت روز معلم را گرامی داشتند.

معرفی فعالیت‌های کانون، معرفی ایام و وقایع، شعرخوانی، کارگاه نقاشی و قدردانی از معلمان و مدیر این مدرسه از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع نیز به مناسبت روز معلم از ام لیلا امینی مربی پیشکسوت و بازنشسته کانون استان قزوین دعوت کرد و با حضور معاون فرهنگی -اجرایی کانون و جمعی از همکاران ستادی در برنامه‌ای صمیمانه از وی قدردانی شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین نیز با فعالیت‌های معرفی شخصیت شهید مطهری همراه با پخش آهنگ‌های یادآور ایشان، برپایی کارگاه کارت تبریک و هدیه به معلم، قصه گویی در مورد شهید مطهری و مادر ایشان و بازی و سرگرمی روز معلم را گرامی داشت.

کانون فرهنگی و هنری کانون اقبالیه هم با اجرای فعالیت‌های معرفی ایام ، معرفی شخصیت استاد مرتضی مطهری، معرفی کتاب سرگذشت استاد مطهری، نمایش فیلم، آموزش اوریگامی برای بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز و اهدای لوح سپاس و یادبود به معلمان هفته معلم را گرامی داشت.

گرامی‌داشت روز معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت روز معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =