کد خبر: 325267
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همزمان با برپایی نشست فصلی مسئولان مراکز کانون استان با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در این نشست که روز یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲برگزار شد، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست کانون ضمن قدردانی از تلاش‌های وحید کیانی مدیرکل سابق کانون خوزستان گفت؛ من خوزستان را با نخل‌های سربریده، با تن زخمی ترمیم شده از دوران دفاع مقدس، حسینیه شهدا، سرزمین مفاخر فقهی و علمی و مردمان باصلابت و با نجابت و غیور و رویش‌های انقلابی می‌شناسم.

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

عباسی‌نژاد با بیان این که، خدا را شاکرم در اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ این توقیق حاصل شد که در محضر صمیمی‌ترین و خونگرم‌ترین سربازان عرصه فرهنگی جنوب و این استان دلاور باشم، افزود: شکر؛ طاعت و بندگی خالصانه، بندگی آگاهانه و پذیرش صلاح و مقدرات خدا است و اخلاص یعنی دوری از هرچیزی جز رضایت خدا؛ بنابراین، بنده‌ی با اخلاص یقیناً به تشویق دیگران دلخوش نیست.

وی اضافه کرد؛ عیار اخلاص؛ در کارهای سخت و حساس‌تر محک می‌خورد؛ مانند کار در جبهه و عرصه عمیق فرهنگی، بر همین اساس رسیدن به محصول فرهنگی سالم و با کیفیت، نیازمند کار عمیق، با برنامه، شاخص‌دار، هدفمند، ظریف و دقیق است.

او با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمودند؛ «در قیامت عملی باقی می‌ماند که بر محور خداترسی و نیت صادقانه است» توضیح داد؛ در انتخاب و ارزیابی مدیران؛ سلامت جسم و دل، خیررسانی به دیگران، مشغول‌نشدن و تکیه نکردن به غیر خدا، محزون نشدن از مقدرات و ابتلائات دنیایی، نیت صادقانه، اعتماد به خدا، اهتمام به خلاقیت، برنامه‌محوری، از معیارهای اصلی و معنوی است که خود از نشانه‌های اخلاص است.

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، نگاه حراست را حفظ سرمایه‌های اصلی کانون یعنی سرمایه انسانی اعلام کرد و گفت؛ حراست تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا همکاران در سراسر کشور، با اطمینان خاطر و اعتماد به حراست به عنوان، مرجع و ملجاء، به این واحد اطمینان کنند.

وی در ادامه کانون را ظرفیتی کم‌نظیر دانست و تاکید کرد؛ کانون دارای ظرفیت متفکرانه، هنرمندانه و خلاقانه است و هر مدیر باید در جایگاه مدیریت در گام نخست ساحت خدمت را برای خود تعریف کند، تا بتواند محیطی اعتماد آفرین، همدل و منسجم به‌وجود آورد.

عباسی‌نژاد یادآور شد؛ محصول حوزه فرهنگ، قطعا زود بازده نیست و باید از یک نسل عبور کند تا نتیجه حاصل شود.

در این آیین حبیب آل‌کرد کارشناس حراست کانون استان به‌عنوان سرپرست جدید کانون خوزستان معرفی شد.

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

مربیان کانون سربازان بی‌ادعا و خادمان بی‌نشان در خط مقدم جبهه فرهنگ هستید

 مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در بخش دیگری خطاب به شرکت کنندگان نشست فصلی مربیان مسئول کانون استان خوزستان در اهواز تاکید کرد؛ شما خدمتگزاران کانون، سربازان بی‌ادعا و خادمان بی‌نشان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستید و کار شما، مجاهدت فکری، تعلیمی و اندیشه‌ای در تربیت و تعالی فکری، ذوقی و استعدادهای نسل پایه (کودک و نوجوان) است.

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

وحید کیانی مدیرکل سابق کانون خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی همه همکاران و مسئولیان استانی و شهری در ارتقای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان استان در طول بیش از ۴ سال حضور وی در این نهاد فرهنگی و کسب رتبه اول در سه سال متوالی به عنوان دستگاه فرهنگی برتر در جشنواره شهید رجایی، برگزاری بیش از ۱هزار رویداد فرهنگی، هنری و ادبی از جمله میزبانی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای قصه‌گویی، هفته ملی کودک، امداد فرهنگی، راه‌اندازی مرکز اندیکا، راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی در دفاتر تسهیلگری مناطق کم‌برخوردار و... را از جمله فعالیت‌های دوران مدیریتی خود دانست و ابراز امیدواری کرد؛ کانون در عرصه خدمت به کودکان و نوجوانان در همه‌ی ابعاد موفق و پیروز باشد.  

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

بر اساس این گزارش، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون با همراهی مدیرکل سابق، سرپرست و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری اهواز در نشستی در مرکز شماره یک اهواز با مسئولان و مربیان مراکز کانون استان به گفت‌وگو پرداخت و پاسخ‌گوی سوال‌های آن‌ها شد.

آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شدآیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شدآیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست کانون خوزستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =