کد خبر: 325346
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
بازدید معاونت اداری مالی از محل احداث مرکز شماره ۲ کاشمر

مرکز شماره دو کاشمر واقع در شهرستان خلیل‌آباد با مساعدت یکی از خیّرین کتابخانه‌ساز احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ محل احداث مرکز فرهنگی هنری شهرستان خلیل‌آباد کاشمر با حضور احمدرضا افشاری معاون اداری مالی کانون، علیرضا رحیمی کارشناس طرح‌های عمرانی، داوودی خیّر کتابخانه‌ساز شهرستان کاشمر و مهدی صادقی مربی مسئول مرکز کاشمر بازدید شد.

در حاشیه این بازدید در خصوص چگونگی همکاری و بهره‌برداری این پروژه جلسه‌ای برگزار گردید.

در این جلسه افشاری با ابراز خرسندی از وجود افرادی چون خیّرین کتابخانه‌ساز گفت: کتابخانه‌ها مراکز ساخت انسان‌های فهیم و آگاه هستند و شما به عنوان افرادی که باقیات صالحات خود را با این نهاد مهم اجتماعی پیوند زده‌اید بسیار ارزشمند هستید.

وی در ادامه به جنبه‌های مختلف محل احداث از منظر عمرانی و استانداردهای کانونی پرداخت و بر لزوم رعایت تمام موارد تاکید کرد.

مهدی صادقی مربی مسئول مرکز کاشمر با اشاره به وجود مراکز سیار کانون گفت: ارائه خدمات فرهنگی، ادبی و هنری به کودکان و نوجوانان شهرستان کاشمر با توجه به جمعیت دانش آموزی یکی از دغدغه‌های مهم ما است که با وجود یک مرکز ثابت و یک مرکز سیار مرتفع نمی‌شود. قطعا این شهرستان ظرفیت و توانایی استفاده از امکانات بیشتر را دارد که امیدواریم با توجه به احداث مرکز شماره ۲ کاشمر در شهرستان خلیل‌آباد این مهم محقق گردد.

در خاتمه داوودی خیّر کتابخانه‌ساز با اشاره به انجام کارهای خیرخواهانه گفت: کار خیر حتما تهیه ملزوماتی چون پوشاک، خوراک و مدرسه نیست و من خوشحالم که می‌توانم در این کار خیر به نهادی چون کانون که سابقه درخشانی در تربیت کودکان و نوجوانان دارد کمک کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =