کد خبر: 325609
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
بازدید 221
نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا در کانون استان مرکزی برگزار شد

نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا به مناسبت هفته فرهنگی شهر جدید امیر کبیر با حضور حسین قربانزاده خیاوی نویسنده و منتقد ادبی روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا به مناسبت هفته فرهنگی شهر جدید امیر کبیر روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲  با حضور حسین قربانزاده خیاوی نویسنده و منتقد ادبی برگزار شد.
احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: این نشست به مناسبت هفته فرهنگی شهر جدید امیر کیبر با هدف افزایش همگرایی اجتماعی و شناسایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی به همت مرکز آفرینش های ادبی استان با همکاری شرکت توسعه و عمران شهر امیرکبیر با حضور دکتر صفی خانی معاون پژوهشی دانشگاه اراک، مربیان فرهنگی ، ادبی و اعضای مراکز کانون اراک و داودآباد در شهر جدید امیرکبیر برگزار شد.

نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا در کانون استان مرکزی برگزار شد
در این نشست اعضای انجمن ادبی فاطمه داودآبادی،مهدی کشاورز و رویا احمدی به خوانش داستان پرداخته و داستان های خوانده شده توسط اعضای حاضر و کارشناس برنامه حسین قربانزاده مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا در کانون استان مرکزی برگزار شد
حسین قربانزاده نویسنده کتاب "گریز از سال صفر" ضمن اشاره به اهمیت شخصیت پردازی در داستان درباره راههای پیدا کردن سوژه های جذاب داستانی، اهمیت باور پذیری و رعایت منطق داستانی، راههای ایجاد کشمش وتعلیق در داستان توضیحاتی را ارائه کردند.

نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا در کانون استان مرکزی برگزار شد

کتاب «گریز از سال صفر» روایتی از ۳۰۰ سال آینده است که بشر فضا را تسخیر اما زمین را تخریب کرده ‌است. این رمان نخستین جلد از سه‌گانه علمی‌تخیلی خاک‌خوارها و نخستین اثری است که برای نوجوانان بالای ۱۵ سال منتشر شده است

قربانزاده تاکنون کتاب‌های متعددی برای نوجوانان نوشته و کتاب «رد انگشت‌های اصلی» او نیز تا کنون برنده سه جایزه ادبی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =