بوستان «پروین اعتصامی»  هشتگرد میزبان دختران و مادران

همکاران مرکز هشتگرد کانون البرز در آستانه‌ی روز دختر و آغاز دهه کرامت با برگزاری اردوی تفریحی ویژه مادران و دختران این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مریم فلاح نژاد، مسؤول مرکز هشتگرد هدف از اجرای این ویژه برنامه را ایجاد فضای مفرح و شاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی اردویی برای آموزش مفاهیم دینی و مذهبی عنوان کرد.

فلاح نژاد افزود در این ویژه برنامه که در بوستان ویژه بانوان شهر هشتگرد به نام «پروین اعتصامی» برگزار شد دختران کودک و نوجوان عضو مرکز و مادرانشان در فعالیت‌های متنوع و شاد حضور یافتند.

وی در خصوص فعالیت‌های اجرایی نیز گفت: معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی روز دختر و  بازی گروهی وسطی و طناب کشی از فعالیت‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.بوستان «پروین اعتصامی»  هشتگرد میزبان دختران و مادران

لازم به توضیح است فعالیت های ویژه دهه کرامت از فردا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز شده  و تا ۱۰ خرداد و سالروز ولادت امام رضا (ع)، ادامه خواهد داشت . 

مسؤول مرکز هشتگرد در پایان گفت توجه به همزمانی این اردو که صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد با  نامیده شدن ۳۰ اردیبهشت به عنوان روز ملی جمعیت در این برنامه همچنین فعالیت‌های متناسب این روز شامل معرفی و روخوانی کتاب کاش من یک برادر داشتم و  نقاشی با موضوع خانواده‌ی دوست داشتنی من نیز اجرا شد.   

«دنیای دخترانهی من» در مرکز ۳ کانون کرج

روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲همزمان با فرارسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) وروز دختر مربیان مرکز شماره ۳ میزبان اعضای دخترمرکز بودند.

لیلی همتی، مسؤول این مرکز فرهنگی، هنری در این خصوص گفت دراین برنامه معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) انجام شد و کوددکان و نوجوانان حاضر با شخصیت این بانوی گرانقدر آشنا شدند.

وی افزود در بخش بعدی این نشست فیلم کوتاهی از  زندگی «مریم میرزاخانی»، نابغه‌ی ریاضی  جهت آشنایی اعضا با این چهره ماندگار وتاثیر گذار کشورعزیزمان ایران برای حاضران پخش شد؛ ساخت کاردستی «کارت تبریک » ونوشتن دلنوشته‌ی  اعضا با موضوع «دنیای دخترانه ی من» ازجمله برنامه های اجرایی دراین جشن بود .

همتی گفت پذیرایی از اعضا را نیز یکی از مادران با پخت شیرینی های خانگی بر عهده داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =