برنامه های دهه کرامت کانون استان لرستان آغاز شد

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) ویژه برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و اسلامی در مراکز کانون سراسر استان لرستان به صورت حضوری و مجازی از امروز شروع شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از شروع برنامه های دهه کرامت در مراکز کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: ویژه برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و اسلامی همزمان با فرارسیدن دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) در مراکز کانون سراسر استان لرستان به صورت حضوری و مجازی از امروز 31 اردیبهشت ماه 1402 شروع شده اند.
محمدی افزود: فضاسازی مناسب مراکز با همکاری کودکان و نوجوانان عضو کانون، مراسم جشن و مولودی خوانی، برگزاری کارگاه خوشنویسی القاب امام رضا (ع) و نشریه دیواری با مضمون عفاف و حجاب  دختران و مادران در حال اجرا هستند.
وی اضافه کرد: دراین دهه نشست های تخصصی با دعوت از کارشناس مذهبی و روحانیون  با موضوع : کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می شود و از اعضای محجبه تقدیر خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به برگزاری کارگاه سفال «کتیبه سازی القاب امام رضا(ع) » و دهه کرامت اشاره کرد و عنوان داشت: مسابقه قصه گویی یک دقیقه ای با موضوع امام رضا (ع)، نشست تحلیلی داستان های رضوی برای اعضای ادبی نوجوان، ارسال قطعه های ادبی با موضوع بربال کبوتران و بارگذاری در فضای مجازی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، معرفی کتاب و آشنایی با احادیث از سوی مربیان و اعضا درطول دهه انجام می شوند.
محمدی بیان داشت: ایستگاه های نقاشی با عنوان« خورشید تابان» ایستگاه ادبی با عنوان:« خاطرات سفر»، کارگاه کارت پستال سازی رضوی، شعر خوانی، ایستگاه ادبی با عنوان « خاطرات سفر به مشهد مقدس و شهر مقدس قم»، مسابقه ادبی و هنری با عنوان ازشمس تا شمس،کارگاه ساخت کارت پستال با عنوان « نیایش سبز» از دیگر برنامه های است که دراین هفته در مراکز کانون پرورش فکری لرستان به اجرا در می آید.
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

برنامه های دهه کرامت کانون استان لرستان آغاز شد

برنامه های دهه کرامت کانون استان لرستان آغاز شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =