کد خبر: 325697
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
حدود هزار و ۵۰۰دانش آموز در طرح کانون مدرسه شرکت کردند

حدود هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در پایه های دوم تا ششم در طرح کانون مدرسه در دو مرکز فرهنگی هنری بجنورد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، مسئول مرکز ۲ بجنورد با اعلام این خبر گفت: ۸ مدرسه دخترانه و پسرانه ی بجنورد طی ۲۰ جلسه در طرح کانون و مدرسه شرکت کردند.

ملیحه بیابانی با بیان اینکه مدارس روشن ضمیر ۱ و ۲، مشکات ۲ و ۳، پروین، جوادالائمه، کوثر و وحدت از جمله مدارس حاضر در طرح بودند، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان حاضر درطرح با حضور در مراکز کانون  برخی از سرفصل‌های کتاب‌های درسی را با شیوه‌های رایج در کتاب‌خانه‌های کانون فرا گرفتند.

به گفته وی این طرح با هدف نشاط آفرینی به فضای آموزشی با همکاری آموزش و پرورش در ۲ مرکز بجنورد انجام شد و در نهایت با برپایی نمایشگاهی از آثار دانش آموزان حاضر در طرح به کار خود پایان داد.

مسئول مرکز ۲ بجنورد یکی دیگر از ویژگی های این طرح را گسترش بیشتر فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی کانون در بین مدارس دانست و افزود: آموزش های غیر مستقیم بواسطه فعالیت های مرتبط با ایجاد مهارت بیشتر در دانش آموزان از جمله دستاوردهای اجرای این طرح بود.

بیش از هزار و ۲۴۰ دانش آموز در طرح کانون مدرسه شرکت کردند

بیش از هزار و ۲۴۰ دانش آموز در طرح کانون مدرسه شرکت کردند

همچنین مسئول مرکز سه بجنورد درباره این طرح بیان کرد  : در این طرح کتابخانه مجتمع پذیرای ۴۴۰ دانش آموز از سه مدرسه ی شاهد فرشتگان، پردیس و  جنت دخترانه و پسرانه بود.

عطاالهی گفت : این دانش آموزان که از پایه های دوم تا ششم بودند در کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کردند که از این میان می توان از کارگاه های کاردستی، مهارت زندگی، اوریگامی، نوشتن خلاق، خوشنویسی نام برد.

در این طرح دانش آموزان به عضویت کتابخانه ی کانون پرورش فکری درآمدند و کتاب به امانت بردند و در کارگاه های فعال کانون پرورش فکری شرکت مستمر داشتند.

برای مشاهده گزارش تصویری اختتامیه طرح کانون مدرسه اینجا کلیلک کنید .

بیش از هزار و ۲۴۰ دانش آموز در طرح کانون مدرسه شرکت کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =