برگزاری جلسه هم‌اندیشی و بیان دغدغه‌های همکاران کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: مربیان کانون، به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این مجموعه، با توجه به برخورداری از دو مشخصه‌ی خلاقیت و تازگی، نقشی محوری در جذب و پایدارسازی اعضا دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه هم‌اندیشی و بیان دغدغه‌های همکاران با حضور معاون تولید کانون کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل کانون استان گفت: گسترش کیفی و کمی فعالیت‌های کانون، به منظور بهره‌مندی تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان از خدمات کانون باید در دستور کار همه‌ی ما قرار گیرد.

محمدرضا سالاری انجام این مهم را در گرو تلاش همه جانبه و گسترش دامنه‌ی تعامل با سایر سازمان‌ها دانست و افزود: هویت‌بخشی واقعی به کانون زمانی صورت می‌گیرد که ما در مرکز استان و شهرستان‌ها از ظرفیت‌های پیدا و پنهان دستگاه‌ها و سازمان‌ها، برای ارایه‌ی خدمت به مخاطبان‌مان استفاده کنیم.

وی در این بخش از سخنان خود به دو کلیدواژه‌ی خلاقیت و تازگی در اجرای فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این مجموعه، با توجه به برخورداری از این دو مشخصه، نقشی محوری در جذب و پایدارسازی اعضا دارند.

سالاری در ادامه با بیان این نکته که نگاه ویژه‌ی ما در ستاد، به مراکز فرهنگی‌هنری، به عنوان مهم‌ترین نقطه‌ی ارتباط با مخاطبان، است، گفت: اگر بخواهیم اتفاق بزرگی در حوزه‌ی کودک و نوجوان رقم بزنیم، مراکز کانون نقطه‌ی تحقق این ماجراست.

مدیرکل کانون سپس با اشاره به فصل تابستان و ضرورت تلاش بی‌وقفه برای بهره‌وری فرهنگی بیشتر، با استناد به سخنی از شهید والامقام طهرانی‌مقدم مبنی بر اینکه فقط انسان‌های ضعیف به اندازه‌ی امکانات‌شان کار می‌کنند، گفت: شما مربیان با همین امکانات موجود هم کارهای بزرگی رقم زده‌اید و ما نیز برای به کارگیری همه‌ی ظرفیت‌های کانون در ستاد مرکزی و استان همت خواهیم کرد.

وی در پایان با اطمینان‌بخشی به همکاران در خصوص رفع موانع در مسیر خدمت به کودکان و نوجوانان، گفت: از هیچ مانع کوچک و بزرگی در مسیر توسعه‌ی کیفی و کمی فعالیت‌ها، تا رفع کامل آن، به آسانی عبور نخواهم کرد و این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه‌ی مجموعه است.

بخش دیگر این نشست صمیمی، به سخنان معاون تولید کانون اختصاص داشت که در این بخش محمدرضا کریمی صارمی در خصوص استخدام همکاران و تبدیل وضعیت نیروها، توضیحاتی به حاضران داد.

وی در این بخش از سخنان خود، به پیگیری‌ها مدیرعامل کانون و سختی‌هایی که در این راه وجود داشت اشاره کرد و به همکاران اطمینان داد برای آنان اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

کریمی صارمی که صحبت‌های همکاران حاضر در جلسه را شنیده و سخنان خود را در پاسخ به آنان تنظیم کرده بود، در خصوص تولیدات سینمایی کانون، سالن‌های سینما، ضرورت گسترش کتابخانه‌های سیار و پستی کانون و تماشاخانه سیار با آنان گفت‌گو کرد.

وی در پایان گفت: همکاران کانون بارها ثابت کرده‌اند که چیزی را برای خود نمی‌خواهند و همه‌ی دغدغه‌ی آنان برای خدمت به کودکان و نوجوانان است.

گفتنی است همکاران حاضر در این جلسه، که نخستین نشست پس از انتصاب مدیرکل کانون بود، ضمن معرفی کوتاه خود، از شرایط مرکز و برنامه‌هایشان برای اعضا صحبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =