برنامه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصلای اعظم تبریز

همزمان با مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی کانون استان با برپایی ایستگاه‌های هنری و فرهنگی در مصلی اعظم تبریز میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شرکت کننده در این مراسم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم تبریز حضور داشتند، کانون استان با برپایی ایستگاه هنری و فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شرکت کننده در مراسم بود.

گفتنی است و مراکز کانون استان آذربایجان شرقی نیز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای را به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و با حضور کودکان و نوجوانان برگزار کردند.

معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در قالب مسابقه، خاطره‌گویی، معرفی وقایع و رویدادها و قصه گویی از جمله برنامه‌های بود که به همین مناسبت برگزار شد.

این برنامه‌ها در مراکز کلیبر، ملکان، سراب، عجبشیر، مرند بستان‌آباد، هادیشهر، شبستر، اهر و تبریز با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود.

گزارش تصویری کانون استان در مصلی اعظم تبریز را اینجا و گزارش تصویری برنامه‌های مراکز کانون استان را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =