ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان

به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، با تشکیل ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری مراکز کانون استان را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، کانون استان با برگزاری نشست ادبی شعرخوانی "برکه‌ی ماه" ویژه مربیان ادبی و اعضای علاقه‌مند به شعر با موضوع امامت و ولایت، مهرواره هنری "آن عید سعید آمد" شامل نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، پویانمایی مختص گروه‌های سنی نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و اعضای ارشد و مجموعه جشن‌های مراکز ثابت با عنوان "هم‌پیمان با ولایت"،در تلاش است کودکان و نوجوانان را با ارزش های دینی آشنا و از اهمیت آن ها آگاه سازد.

 کتابخانه های سیار استان نیز با هدف اجرای ویژه برنامه "منادیان ولایت" به مناطق روستایی و کم برخوردار شهری اعزام شده و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =