حضور تماشاخانه سیار کانون در نمایشگاه بین‌المللی استان یزد

دومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی، سرگرمی و اوقات فراغت و پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد،کودک و نوجوان با حضور تماشاخانه سیار و غرفه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی، سرگرمی و اوقات فراغت و پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد،کودک و نوجوان از 30 خرداد آغاز به کار خواهد کرد. تماشاخانه سیار کانون با اجرای نمایش رینارد روباهه، قصه‌گویی و نقالی، نمایش پویانمایی و اجرای بازی و مسابقه در بخش برنامه‌های جنبی این نمایشگاه در روزهای 31 خرداد و 1 تیر حضور خواهد داشت. نمایش رینارد روباهه ماجرای روباه بازیگوش و زبلی است که همواره با شوخی‌های افراطی‌اش باعث ناراحتی حیوانات می‌گردد، از این رو حیوانات تصمیم می‌گیرند تا او را از جنگل اخراج کنند. این در حالی است که شکارچیان قصد ورود به جنگل را دارند و... .

گفتنی است این نمایشگاه از 30 خرداد تا 2 تیر 1402 از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم برگزار خواهد شد؛ همچنین اجرای برنامه‌های جنبی نمایشگاه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/kanoonparvaresh_yazd و پیام‌رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/Kanoonparvaresh_yazd بصورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =