تولید برنامه تلویزیونی «یک خونه یک آشپزخونه»

برنامه تلویزیونی مهارت‌محور "یک خونه یک آشپرخونه" با همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و  شبکه کودک و نوجوان تولید شده و آماده پخش از آغاز تابستان است. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  برنامه تلویزیونی مهارت‌محور "یک خونه یک آشپرخونه" با همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و  شبکه کودک و نوجوان تولید شده و آماده پخش است. 

تولید برنامه تلویزیونی «یک خونه یک آشپزخونه»

این برنامه با هدف توجه به نعمت‌های الهی و ترویج فرهنگ شکرگزاری، تقویت مهارت‌های زندگی و کارِ گروهی کودکان و همچنین آشنایی آنان با تغذیه سالم، روییدنی‌های غذایی، کمک به مادر و آموزش تهیه غذا از مزرعه تا سفره، پرهیز از اسراف و شناخت مواد غذایی مضر برای گروه سنی کودک تهیه و تولید شده است.

تولید برنامه تلویزیونی «یک خونه یک آشپزخونه»

فصل نخست این برنامه در ۳۰ قسمت با ساختار نمایشی آماده شده است و در هر قسمت ۴ کودک خردسال همراه با خاله نعنا سرآشپز برنامه با بازیگری «آرزو مقدم» و دایی با نقش‌آفرینی «محمد حاج بابایی» به تهیه مواد غذایی، آشپزی و آماده سازی غذاهای ساده و مناسب گروه سنی خود خواهند پرداخت.

تولید برنامه تلویزیونی «یک خونه یک آشپزخونه»

تهیه کننده و کارگردانی این برنامه تلویزیونی را مهدی نیک روش برعهده دارد که پیشتر برنامه‌هایی همچون پاشو پاشو کوچولو و منم بچه مسلمان را نیز به آنتن برده است. گفتنی است فرآیند تولید برنامه "یک خونه یک آشپزخونه" از بهمن ماه سال گذشته در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. این برنامه از آغاز تابستان در شبکه پویا پخش خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =