کد خبر: 326797
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
بازدید 194
آخرین بهارانه‌ها در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه متنوع بهار پرتکاپویی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای چند برنامه متنوع بهار امسال را بدرقه کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) فعالیت‌های معرفی شخصیت، قصه‌گویی، آشنایی با حدیث و مرثیه خوانی را انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) فعالیت‌های معرفی ایام وقایع، معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) و معیارهای الگوی سنت الهی ازدواج، معرفی کتاب بانوی آب و آیینه و روخوانی کتاب پیوند دو دریا، برپایی کارگاه کاردستی کاغذوتا و نمایش نماهنگ روز ازدواج انجام شد.جمعی از اعضا به همراه مادران خود مهمان این برنامه بودند.

هم‌چنین در ادامه طرح کتاب‌چای در مراکز کانون استان قزوین و در ششمین نوبت برگزاری آن شماری از اعضای مراکز فرهنگی و هنری شریفیه، محمدیه، الوند، شماره یک و سه قزوین و مجتمع همراه با مربیان خود به میزبانی مرکز فرهنگی و هنری شریفیه گرد هم آمدند و درباره کتاب کودک، سرباز و دریا (اثر ژرژ فون ویلیه و منتشر شده توسط کانون پرورش فکری)به گفت‌وگو نشستند

تبادل نظر درباره محتوای این کتاب و ارائه نظر و برداشت‌های متفاوت از این اثر از دستاوردهای این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =